FANDOM

Антонов - міжнародний аеропорт, розташований в 25 км на північний захід від Києва (Україна), в 2 км від смт. Гостомель.

Аеродром використовується як цивільною (авіакомпанія «Авіалінії Антонова»), так і експериментальною авіацією (тут проводяться випробування літаків, що випускаються і ремонтованих АНТК ім. Антонова).

До початку 2000-х років носив назву «Гостомель».

Інфраструктура

Аеродром внесено до Державного реєстру аеродромів України, сертифікований за метеомінімуму 1-ї категорії посадки ІКАО з обома посадочними курсами. На аеродромі є закриті опалювальні ангари, дозволяють виконувати регламентні і ремонтні роботи на повітряних судах будь-якого класу, в тому числі і на Ан-225, Ан-124, Боїнг 747.

До території аеропорту підходить залізнична гілка від станції Буча, поблизу стоянки літаків споруджений навантажувальний майданчик, що дозволяє проводити вантаження і безпосередньо з вагонів.

На аеродромі базуються найбільші у світі транспортні літаки Ан-225 і АН-124-100, що належать авіакомпанії «Antonov Airlines». АНТК ім. О. К. Антонова має статус Національного перевізника вантажів України і офіційного перевізника ООН.

Виноски